POLITICA DE RETUR


Echipa florisicadouri.ro comercializează produse care respectă  raportul calitate/preț, dorind să îndeplinescă așteptările celor care intră în posesia florilor și a cadourilor comandate.

Conform O.G. 130/2000, consumatorul are dreptul de a denunța unilateral comanda, notificând în scris sau telefonic că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile de la primirea produsului.

Avem rugămintea să verificați conținutul pachetului în prezența reprezentantului firmei transportatoare. Dacă produsul este deteriorat, vă rugăm să mentionați acest lucru în formularul de transport și să reclamați imediat acest fapt la adresa de e-mail contact@florisicadouri.ro sau la numărul de telefon 0730 707090. Dacă pachetul ajunge la dumneavoastră deteriorat sau desfăcut, va rugăm să refuzați primirea acestuia. În caz contrar, orice reclamație ulterioară este nulă.

Dacă constatați ulterior că produsul este defect, vă rugăm să ne contactați pe aceeași adresă de e-mail contact@florisicadouri.ro sau la numărul de telefon 0730 707090.

  1. Care sunt categoriile de produse care se exclud de la posibilitatea de returnare?
  • Produsele personalizate.
  • Produselor susceptibile a se deteriora rapid: flori, plante.
  • Nu se returnează produsele pe motiv că nu sunt asemănătoare cu fotografia din descrierea produselor. Toate fotografiile prezentate pe website sunt cu titlu de prezentare, acestea putând diferi în funcție de stocurile disponibile și mâna de lucru folosită ( produsele manufacturate sunt unice; florile și plantele naturale sunt unice, aspectul lor putând diferi, păstrandu-se aspectul / tematica și valoarea )
  1. Cum se returnează un produs?
  • O comandă poate fi returnată integral sau parțial
  • Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat, în ambalajul original (inclusiv folia protectoare daca aceasta există), cu toate accesoriile/consumabilele aferente, fără a reprezenta urme de uzură, modificare sau consum, atat în cazul produsului cât și ale accesoriilor/consumabilelor ce îl însoțesc, cu documentele originale care l-au însoțit (factura fiscală, certificat garanție, instrucțiunile de utilizare, etc)
  • Returnarea produselor se va face prin aceeași metodă de transport cu care s-a făcut expedierea, la adresa Str. Republicii nr 14, Cluj-Napoca, specificând și numărul de telefon 0730 707090
  • Clientul va suporta cheltuielile de returnare.
  1. Cum aflați când ajunge produsul la noi și cum se ramburaseză valoarea returului?
    – În momentul în care primim coletul de la dumneavoastră, vă vom trimite un sms pe telefon sau email pe adresa înregistrată în sistem pe numele Dumneavoastră. În general curierii livrează în următoarea zi lucrătoare.

– Pentru rambursare, florisicadouri.ro va folosi aceleași modalități de plată precum cele folosite de dumneavoastră pentru tranzacția inițială. Pentru comenzile plătite cu cardul suma va fi returnată pe același card utilizat la tranzacționare, în decurs de maxim 30 de zile de la acceptarea returului.

Vă mulțumim pentru atenția acordată!

Echipa florisicadouri.ro